Crosshairs

Jack Verlaine är en skicklig lönnmördare, men nu har hans livsstil till slut hunnit ifatt honom. Han får ett jobb med uppdraget att uträtta revansch mot en omoralisk man. Samtidigt kommer en affärsman med ett erbjudande han inte kan tacka nej till och en gammal älskare dyker åter upp i hans liv. Skärrad av dessa tre händelser tappar Jack kontrollen fullständigt. Kan han få ihop allt igen innan det är för sent?

Originaltitel Crosshairs
Alternativ titel Verlaine
Regissör Nick Lentz
Manus Nick Lentz
Genre Action, Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Robert Seay, Tom Sizemore, Mark Rolston, Jeffrey Vincent Parise, Luke Edwards, Michelle Van Der Water, Silvy Kas, Zitto Kazann, Bud Watson, Anadel Baughn, Levi Fiehler, Danny Pardo, Kodi Kitchen, Carolyn Stotesbery, Kristina Coolish, Austin Melrose

jonbo
2014-09-06
Musiken lyckas man med, men regissören borde lära sig att korta ner scener, och slimma dramaturgin. Han tror antagligen att hans långa pratiga scener, hans tysta huvudroll och det avvaktande tempot, säger någonting. Men det gör det inte - det är bara oerhört tråkigt.