2.6

Covert One - The Hades Factor

Överste Jonathan Smith är en sjukdomsspecialist och fd hemlig agent för Covert One, en elitunderrättelsebyrå som upprättats för att rapportera direkt till presidenten. När ett nytt okänt supervirus dyker upp, med potential att slå ut stora delar av civilisationen, kallas Smith in i tjänst igen för att isolera smittan.

Originaltitel Robert Ludlum's Covert One: The Hades Factor
Alternativ titel The Hades Factor, Projekt Hades, Covert One: The Hades Factor
Regissör Mick Jackson
Manus Elwood Reid
Genre Thriller, Mini-serie, 2000-tal
Skådespelare Stephen Dorff, Mira Sorvino, Blair Underwood, Sophia Myles, Danny Huston, Jeffrey DeMunn, Anjelica Huston

2020-11-01
Ja satan vilken soppa detta är asså" Synd då Stephen Dorff är en av mina favo-skådisar!. Men denna virus historia "Covid19" är mera än väl skapligt sunkig rakt av/ Kalkon varning" 1+
Rele
2018-06-11
Jag ger en trea i stället ett bättre betyg jag gav 11 år sedan.
2014-12-03
TV-film/miniserie som inte kommer med något nytt men som ändå levererar en snygg förpackning och det är just det yttre som faktiskt gör att denna får ett godkänt betyg. Fast då är jag snäll för detta engagerar inte mig som tittare särskilt mycket. Den har dock Mira Sorvino som här i rollen som en tuff brud är svår att inte tycka om. 2+
HasseV
2013-09-24
Kalkonvarning.
chow666
2010-05-15
fullt ok
Nautinto
2010-03-26
Ser ut som en "the Asylum" rip av The Bourne Identity.
Floop
2009-03-07
Vad gjorde alla riktiga skådespelare i den här?
zandro
2007-03-31
Ok action/thriller med lite 24 influencer. Man påminns hela tiden av att detta bara är en tv-produktion och inget annat. Med lite budget och några bättre skådisar hade detta kunna bli riktigt bra, men tyvärr blir det ganska oengagerande och osammanhängande de 2tim och 40 min man sitter och tittar. En stark tvåa.
Pasi
2007-03-24
Det känns verkligen som att den är gjord för att vara fyra delavsnitt med sina separata klimax och delhistorier ...
skullfullomago
2007-03-21
why oh WHY is this movie 160 min long????