1.7

Corbin Nash

En detektivs besatta sökande efter sanningen bakom sina föräldrars mord leder honom till en konfrontation med den monstruösa duon Queeny och Vince, som drar in honom i en helvetisk mardröm han aldrig kunnat förbereda sig för. Förlorad till en värld av hemskheter som funnits sedan tidernas begynnelse upptäcker han snart att han är den sista överlevande från demonjägarfamiljen Nash. När han attackeras brutalt och lämnas att dö helas han av en ren själ och återföds som den ultimata mördaren, och ger sig följaktligen ut för att utkräva sin revansch.

Originaltitel Corbin Nash
Regissör Ben Jagger
Manus Ben Jagger, Dean S Jagger, Christopher P Taylor
Genre Action, Thriller, Skräck, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Dean S Jagger, Corey Feldman, Richard Wagner, Fernanda Romero, Chris Pardal, Malcolm McDowell, Rutger Hauer, Bruce Davison, Patrick Brennan, Thomas Q Jones, Rich Paul, Lovake Heyer, Courtney Gains, Kimberlee Peterson, Elizabeth Greer, Holly Lynch

jonbo
2018-06-23
Jobbar mer med stämning och viljan att vara cool än med story och att vara bra film.
Robkiller
2018-06-10
Polisvampyr-rulle, som försöker vara cool och emellanåt är rätt underhållande. Men regin är kass, den känns onödigt rörig och handlingen är minst sagt begränsad.
pungsnigel
2018-05-30
Alltså jag tyckte denna var riktigt bra, väldigt positivt överraskad.