2.7

Popstar: Never Stop Never Stopping

När popstjärnan conner4reals nya album blir ett fiasko försöker den före detta pojkbandsidolen ta till alla möjliga metoder för att rädda sin karriär och stjärnstatus.

Originaltitel Popstar: Never Stop Never Stopping
Regissör Akiva Schaffer, Jorma Taccone
Manus Andy Samberg, Akiva Schaffer, Jorma Taccone
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Andy Samberg, Jorma Taccone, Akiva Schaffer, Sarah Silverman, Tim Meadows, Chris Redd, Imogen Poots, James Buckley, Edgar Blackmon, Ashley Moore, Bill Hader, Will Arnett, Chelsea Peretti, Eric André, Mike Birbiglia, Maya Rudolph, Joan Cusack

Supernaut
2020-04-12
Oväntat tajt för att vara en långfilm av sketchkomiker. Även om jag gillar Lonely Island's sketcher så är jag skeptisk till deras förmåga att hantera ett längre format. Det funkar dock rätt bra här, kanske mycket på grund av musiken som alltid varit deras starka sida.
ilgoga
2017-10-23
Vet inte om jag hade för stora förhoppningar på denna. Den var bra men knappast så bra man kunde hoppats på efter Hot Rod och SNL. Och inga av låtarna kommer upp i Digital Shorts-klass och det mesta annat som Lonely Island har gjort har varit mkt bättre.
2017-07-26
Jag är ett fan av både skådespelaren Andy Samberg och Lonely Island-gäng som helhet. Deras humor brukar fungera väl på mig och därmed gick jag in i detta med höga förväntningar. Filmen är fulla av sevärda komiker, inte minst veteraner från SNL genom åren och här bjuds på en del genialiska scener. Som helhet är detta dock inte särskilt originellt och inte heller så roligt som jag hade hoppats på. Detta var OK helt enkelt.
Raimo_1985
2017-02-13
En solklar femma på denna. Som jag längtat efter att få se Lonely Island-gänget med vänner i en långfilm igen, ända sedan Hot Rod har jag väntat. Jag har inte väntat förgäves. "I'm OJ, I'm Simpson...."
fridenpaden
2017-01-02
Svag trea men ändå en trea för jag har alltid gillar Lonely Planet. Räcker egentligen inte för en långfilm men det var en kort långfilm. Om någon vill argumentera emot så säger jag bara: "vem tror dom att jag är!? Jag är vuxen. Jag gör vad jag vill!"
GrandMaster_E
2016-12-23
Svag 3:a och jag förstår verkligen att den floppade på bio. Som hyrupplevelse hemma i godan ro var det dock klart kul.
haajen
2016-12-14
Mycket kul men också lite enahanda efter ett tag, erbjuder inte så värst mycket nytt. Best in show? Mariah Carey!

2016-11-26
Det är svårt att försvara något som denna, men det viktigaste är kanske att förstå att filmens poäng inte är att vara så högkvalitativ som möjligt utan visar upp en tragikomisk och egocentrerad bild av den prestigefyllda musikbranschen och även mycket på Kretis och Pletis nivå. När musiker inte skapar musik är de senila. När det inte sitter någon längst bak i lokalen klagar de på producenten. När heterosexuella ska gå i pridetåget klargör de jämnt att de inte är homosexuella för att undvika missuppfattning. Skämten tvingas aldrig fram, men liksom iPoden hos DJ:n går de på löpande band, vilket inte behöver vara något dåligt då The Lonely Island historiskt sett alltid har varit kapabla till att skapa bra musikvideos.
Nintendo64
2016-09-19
Bin-Ladin låten var filmens höjdpunkt, säger en del
nilsy00
2016-09-18
Jösses denna är DÅLIG. Otroligt nära en 1:a men det finns om man letar hårt sämre filmer