1.8

Confessions of a Sociopathic Social Climber

Confessions of a Sociopathic Social Climber handlar om en kvinna som är 28 år och som inte stannar för något när hon försöker klättra på San Franciscos sociala stege.

Originaltitel Confessions of a Sociopathic Social Climber
Regissör Dana Lustig
Manus Adele Lang, Eric C Charmelo
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Jennifer Love Hewitt, Colin Ferguson, Natassia Malthe, Daniel Roebuck, Stefanie von Pfetten, James Kirk, Sonja Bennett, Jennifer Clement

Pomperipossa
2009-08-30
inte ens värd en etta egentligen. måste nog vara det värsta jag sett. varför spendera pengar på att göra en sådan här skitfilm!
Cumlin
2009-08-12
Jennifer Love Hewitt är inte precis världens bästa skådis men hur kunde ens hon va med i den här?
paninaro
2009-06-21
Det här är väl i princip vad chic lit-genren har att erbjuda: ren och skär skit paketerat i en kvasifeministisk, rosa, billigt doftande skrud redo att konsumeras för alla karriärdrömmande blondinbellor där ute som planerar att läsa någon utbildning inom pr och event.
karlmats
2009-06-21
Herrejävlar vilket skit. Inte ens Jennifer Love Hewitt kan rädda det här och då är det fanimig illa. Tjejhumorn om man nu kan kalla det för det dominerar alla scener och det blir bara skittråkigt hela tiden. Manus och dialog är helt obegripliga och resultatet blir mest att man vill skära handlederna av sig.
BadCharlotte
2008-01-19
Skit rolig! Väldigt bra.
proppis
2007-10-11
slutet tog udden av nåt som jag tyckte var hyffsat..är inget jennifer-fan men förstod satiren iaf! men mer än en 2:a blir det nog inte
Cumlin
2007-08-04
Jag är inte säker på om det var den här jag såg efterssom filminfon är ganska otydligt. Men filmen var inte så bra. Ganska tråkig och förutsägbar.
Wibloo
2007-07-16
Världens sämsta film. Inte ens en bäbis skulle kunna göra en värre film. Hur illa är inte det? You don´t wanna know...
Fredrik83
2006-11-02
Funderade på om jag skulle ge den en etta el tvåa men den är ju så himla kass så det får bli en etta
Eaa
2006-09-18
Hur fick Hewitt denna roll egentligen och försökte hon vara kass eller? Hennes fejkade snobb röst var värst