3.3

Catherines djävulska sexlekar

En mörk och surrealistisk parafras på Lewis Carrolls uppföljare till den klassiska berättelsen om Alice i underlandet.

Originaltitel Through the Looking Glass
Alternativ titel Alicja po drugiej stronie lustra
Regissör Jonas Middleton
Manus Ron Wertheim, David Maryla, Jonas Middleton
Genre 70-tal, Vuxenfilm, Skräck
Skådespelare Jamie Gillis, Laura Nicholson, Douglas Wood, Kim Pope, Roger Caine, Nancy Dare, Terri Hall, Jeffrey Hurst, Catharine Burgess, Kristen Steen, Eve Every, Maxine Hayes, Rocky Millstone, Grover Griffith, Victoria Karl, Nikki Hilton, Ultramax

svältaren
2020-02-12
En av de mer experimentella porrfilmerna. Härligt djävulsk stämning med riktigt cool musik och en välspelad huvudroll. Möjligtvis kunde man önska sig något hetare scener och inte fullt så många flummiga monologer framför spegeln.
2016-10-16
Wow! Någon sorts artyfartysleazeporrmysteriethriller. Överraskande bra regi och skådespel, och ett riktigt väladapterat soundtrack. Enormt bisarr och vulgär film där de pornografiska inslagen är allt annat än pornografiska (i ordets egentliga betydelse). Snygg och stämningsfull film som går utanpå allt annat jag sett. (10-/15)
Sangraal
2016-07-23
Oj, visste att den här filmen skulle vara speciell, men det här var absolut över mina förväntningar! Hade för det första väntat mig hårdporr av standardformeln, om än något flummigare och en liten dos surrealism. Istället bjöds det på softcore (kanske såg jag en mjukisversion? Brittiska VHS:en från TCX såg jag iaf), familjedrama och riktigt bra skådespeleri. En behaglig ångestladdad stämning ligger som ett tungt moln över hela filmen, som mynnar ut i ett alldeles magnifikt psykedeliskt helvetescrescendo.