1.9

Cat Run

När en sexig eskort-tjej får tag i information om en konspiration blir två osannolika detektiver hennes skydd från en hänsynslös mördare.

Originaltitel Cat Run
Regissör John Stockwell
Manus Nick Ball, John Niven
Genre Komedi, Action, 2010-tal
Skådespelare Christopher McDonald, Paz Vega, Scott Mechlowicz, Tony Curran, Karel Roden, Janet McTeer, Michelle Lombardo, Alphonso McAuley, Branko Djuric, D L Hughley, Radik Golovkov, Gordan Kicic, Jelena Gavrilovic, Albert Pérez, Caleb Vela Poquet

menschenfeind
2016-02-13
Totalt värdelös.
Varmdoalex
2014-01-17
dålig start på en b-action med lite komiska inslag. inte värd mer än betyget 2. kan ses på en tråkig torsdag.
Scooter634
2013-05-12
Hoppar från fjärde våningen med en madrass under sig, rakt ner i betongen. inte en skråma...redan där blev filmen en 1'a. Rekommenderas INTE.
Spook
2013-01-16
började piss, växte till sig senare.
jingoo
2012-05-13
Börjar som en riktig skitfilm men höjer sig sedan, särskilt när Janet McTeer som Bingham får fler scener. Vad Paz Vega gör i den här filmen är en gåta, hon är bättre än detta.
Argo_L
2012-03-29
Skön slut där han börja dansa.. fick ett gott skratt :)
Opportunity_X
2012-02-02
Jag såg ingen het rödhårig tjej som omslaget falskt marknadsför. En ganska värdelös film.
vandenplas
2012-01-28
Klart sevärd säger jag, fjantigt rolig. Det är konstigt nog dessa filmer jag så ofta vill se, även om jag vet att de är "dåliga". De har helt enkelt ett stort underhållningsvärde. Pang, lite naket, lite usch och humor på det.
kontorshunden
2012-01-03
Ganska rolig ändå :)
Pava
2012-01-02
En märklig och salig blandning av våld, sex och spex. Inte ens lite tuttar räddade betyget. Trams!