2.4

Carriers

Fyra vänner flyr från en epedemi men inser snart att de själva är mycket farligare än alla virus.

Originaltitel Carriers
Regissör Àlex Pastor, David Pastor
Manus Àlex Pastor, David Pastor
Genre Drama, Thriller, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Chris Pine, Christopher Meloni, Piper Perabo, Emily VanCamp, Josh Berry, Brighid Fleming, Lou Taylor Pucci, Sequoyah Adams-Rice, Jeremy Burnell, Jason E Hill, Kiernan Shipka

KyLLo
2016-10-23
Den är inte seg i jämförelse med andra filmer i genren. För övrigt framgår det att det inte är action. Det här är mer dramathriller av det psykologiska slaget, där det uppstår olika situationer som personerna tvingas hantera. En svag trea.
Tatty
2014-08-15
Svag 2a för den är långtråkig och lagom seg.
Adeoo
2014-08-13
Bra och spännande igenom hela filmen! 7/10
Engravadlax
2014-03-09
Hela castingen suger, tyvärr.
2013-09-28
Jag har svårt för osympatiska karaktärer och Chris Pines karaktär är en sån typ av person som jag verkligen inte står ut med öht. Han spelar den bra, men det gör den bara värre. Det gör också att jag saknar ett sammanhang att fästa mig vid. Annars gillar jag mycket av stämningen och upplägget, utöver det sentimentala jag mest tycker är fånigt.
2013-01-21
Otrevlig krypande stämning rakt igenom vilket är viktigt i en sån här film. Virus-skräckisar är alltid ett tacksamt ämne och den här var helt okej.
92elma11
2012-11-18
Kändes ändå helt okej, lagom småäcklig tyckte jag... men då har jag "lite" bacillskräck också O.o Slutet var ju dock tyvärr lite småtråkigt =(
molls
2012-09-24
Började bra. Sista halvtimmen gick det utför och blev bara segt och osympatiskt.
jeremy_jones
2012-05-06
Svag tvåa, främst på grund av det sentimentala slutet.
refrico
2012-04-14
Filmen vinner otroligt mycket på att inte försöka göra saker komplicerade men ändå ta sig själv på allvar.