1.6

Cámara oscura

En liten båtuttflykt som går otroligt fel slutar med att det oskyldiga stackars gänget hamnar på en större båt fylld av ondskefulla kapare som är beredda att göra allt för att få bort dem därifrån.

Originaltitel Cámara oscura
Alternativ titel Deadly Cargo
Regissör Pau Freixas
Manus Hèctor Claramunt, Pau Freixas
Genre 2000-tal, Skräck, Drama
Skådespelare Silke, Unax Ugalde, Adrià Collado

2016-07-14
Ett ruggigt skepp och lite snyggt kameraarbete så trodde de att succén roddes i land. På tok för lång och repetetativt händelsefattigt med karaktärer man irriterar sig på oavsett om de är goda eller onda. Några schyssta scener och ett okej slut gör att den åtm får en 2:a
Minik?
2010-06-16
Äh fan det är väl inte så illa pinkat det här iallafall? Spännande nog för att ses efter jobbet såhär vid terminsslutet.
pappaniclas
2010-04-02
USCH!!
TheHorrorfan
2010-04-02
Jag ändrade mig inte ens slutet räddade den här skiten.
sparv
2010-03-14
helt värdelös.
Halofreak92swe
2010-02-28
När jag höll den här DVDn i handen i hyrbutiken kändes det som att den skulle vara en Ghost Ship liknande film. Men den här filmen suger så himla hårt! Den är på spanska vilket inte framgick på fodralet, den är filmad med nån jävla mobilkamera och kameramannen skakar när han filmar. Det finns ingen som helst story och alla skådisarna är sjukt kassa! En riktigt vidrigt hemsk film som inte borde ses av någon för att den är så jävla genomruttet dålig! BLÄ!
PebblesBeach
2010-02-27
Så in i helvetes tråkig!
carnevil
2010-02-24
Börjar halvokej, sen jävlar...slutet kan mest beskrivas som Jössonligan möter Pippi Långstrump eller nåt dylikt muntert!