2.2

Bushwick

När Lucy kommer upp från tunnelbanan i Brooklyn upptäcker hon att hennes kvarter är under attack från svartklädda militärstyrkor. En före detta marinsoldat vid namn Stupe hjälper henne i hennes kamp för överlevnad genom det inbördeskrig som startat efter att Texas försökt lämna unionen.

Originaltitel Bushwick
Regissör Cary Murnion, Jonathan Milott
Manus Nick Damici, Graham Reznick
Genre 2010-tal, Action, Äventyr
Skådespelare Brittany Snow, Dave Bautista, Angelic Zambrana, Jeremie Harris, Myra Lucretia Taylor, Alex Breaux, Arturo Castro, Quincy Chad, Christian Navarro, Manny Alfaro, Todd Ryan Jones, Jeff Lima, Bill Blechingberg, Paco Lozano, Agneeta Thacker, Barthelemy Atsin

2018-04-05
Gillar såna här scenarion och visst har det lagts ned en del möda på Bushwick. Men nånstans längs vägen tappade jag intresset. Kanske kändes det för förutsägbart eller så berodde det på att jag tyckte den var jobbigt filmad.
Djason
2018-01-12
Som en blandning av Röd gryning och Tomorrow when the war began fast med lite sämre budget.
PeterTheW
2017-08-26
A for effort, eller vad säger man? Manuset är inte det skarpaste, men man gör mycket rätt i detta. Det är ofta väldigt snyggt iscensatt och man har gjort mycket för den låga budgeten. Lite mer pengar och lite mer genomarbetat hade detta kunnat bli otroligt bra.