2.1

Bushwhacked

Max jobbar som bud, och det verkar som om han alltid är på fel plats vid fel tillfälle. När en kund blir mördad, blir Max misstänkt för mordet och flyr.

Originaltitel Bushwhacked
Regissör Greg Beeman
Manus John Jordan, Danny Byers, Tommy Swerdlow, Michael Goldberg
Genre Komedi, Kriminalare, Äventyr, Mysterium, 90-tal
Skådespelare Jon Polito, Daniel Stern, Brad Sullivan, Ann Dowd, Anthony Heald, Tom Wood, Blake Bashoff, Paul Ben-Victor

Skapad 2019-11-15 av BobbyPeru
Daniel Stern (den långe och klantige skurken i Ensam Hemma) spelar otursförföljde Max Grabelski. Han är en budkille som förväxlas med en annan man och misstänks för ett mord på en kund. Ett m...   Läs mer »

2014-11-15
Daniel Stern blev för mig som 10-12-åring snabbt en favorit efter sin roll som den dummare av de två rånarna i "Ensam hemma"-filmerna. Han har därefter med sin speciella fysik och utseende och komiska talang underhållt mig sedan dess. Denna film är ett av hans finare ögonblick och man skrattar väldigt mycket. Rekommenderas alla med barnslig humor.
BadCharlotte
2007-12-02
Åh, älskade den när jag var liten.
RiffRandell
2005-07-16
en ripoff på roligare (och bättre) filmer. Stern är dock rätt kool, men allvarligt, sånt här kan inte få högre än ett.
Boynthehood
2005-02-27
endast för daniel stern:)
Switch
2005-02-10
Töntig, men riktigt rolig på sina platser. Helt klart sevärd, inte minst för den alltid lika underbara Daniel Stern.
Mr.Purple
2004-10-03
Nej nej och åter nej! En blandning av scoutfilm och ensam hemma.
sonnyman
2004-09-07
okej, sämst egentligen. Men jag skrattade!
H.I.
2004-08-18