Brotherhood

Collegestudenten Adam Buckley slits tillsammans med några kamrater in i en serie kvällsbutiksrån som invigningsritual till ett brödraskap. Den bisarra leken går överstyr när Adams vän skottskadas och deras ledare förbjuder dem att åka till sjukhuset.

Originaltitel Brotherhood
Regissör Will Canon
Manus Will Canon, Doug Simon
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Trevor Morgan, Jon Foster, Arlen Escarpeta, Lou Taylor Pucci, Jenny Shakeshaft, Jesse Steccato, Luke Sexton

ShenLong
2013-10-29
varför är inte project X med som liknande film
Christofer
2013-08-13
Plockade upp denna på chans i en reaback för 10 spänn. Hade inga som helst förväntningar och blev därför positivt överraskad över den realistiska tonen och det hyggliga manuset och skådespeleriet för att vara en B-rulle. Hela filmen kändes som att det verkligen skulle kunna hända på riktigt, utan några överdrifter. Något kort kanske, men en hygglig drama-thriller.
Zok
2013-06-25
Sevård, och spänning hela vägen.
Cuchita
2013-03-31
Sevärd och spännande
SalotSar
2013-03-15
kränkta vita män har börjat plugga,

2013-03-13
Tyckte det snabbt visade sig vara en ganska tröttsam film. Inget värt att spendera sin tid på. 3 av 10.
findus79
2013-03-11
Jävligt schysst och spännande. Verkar trist men det är den inte. Man sitter på helspänn hela tiden. Sevärd.
partydoll
2013-03-10
Bra film ger den en 4a
Portugallien
2013-02-24
Jobbig film! 2-
Bozze80
2010-11-25
Långt över förväntan, riktigt spännande och välgjord. Skildrar dessutom desperationen och grupptrycket på ett väldigt bra sätt.