1.7

Bratz: The Movie

Yasmin, Jade, Sasha och Cloe är bästa vänner och har alltid varit. Men när de börjar på en ny skola och träffar Meredith Baxter Dimly, som tvingar dem att välja mellan alla "gäng", så sätts deras vänskap på prov. Men snart får tjejerna lära sig vad det är att vara en vän.

Originaltitel Bratz
Regissör Sean McNamara
Manus Susan Estelle Jansen, Susie Singer Carter, David Eilenberg
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Jon Voight, Paula Abdul, Skyler Shaye, Janel Parrish, Nathalia Ramos, Melise, Logan Browning, Chelsea Kane, Anneliese van der Pol, Lainie Kazan, Stephen Lunsford, Emily Rose Everhard

molls
2013-06-25
Den här filmen gav mig en nästintill oemotståndlig känsla av att vilja skjuta mig själv i ansiktet.
Neverletgo
2010-04-08
Ångrar att jag såg den urk.
biverkningar
2010-01-13
den var lite sweet ^^
litensmet
2009-10-31
Hade jag sett den för väldigt många år sen hade jag nog faktiskt gillat den. Gillar budskapet eller vad man ska kalla det, den är ju fin. Men... jag är nog lite för gammal för den...
CaLuhA
2009-09-26
Ja, tvåan är att ta i. Filmen visar sig vara som en 1,5 timmar lång musikvideo, med inslag av känslor, drama, och diverse besvikelser. Att Jon Voight ens vågar visa sitt ansikte i en produktion som denna var en otrolig besvikelse. Men anledningen till filmens tvåa, är i ren protest mot det som Disney (miss)lyckats med...High School Musical. I jämförelse är denna filmen otroligt välgjord. Den här filmen hade ett foto...inte mer. High School Musical hade...bilder på Zac Efrons pottfrilla. Den här filmen hade skådespelare...inte mer. High School Musical hade...ja, vad fan hade den? Så Bratz får sin tvåa, för att den är så otroligt mycket bättre än den sämsta film som gjorts på denna jord.
Cumlin
2009-08-22
Det går inte att beskriva vad som gör filmen dålig. Den är liksom dålig, en självklarhet på alla sätt liksom.
TheDarkKnight
2009-08-12