2.9

Boy Wonder

En ung pojke från Brooklyn blir vittne till det brutala mordet på sin mor och växer besatt upp med att hitta hennes mördare.

Originaltitel Boy Wonder
Regissör Michael Morrissey
Manus Michael Morrissey
Genre Action, Drama, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Caleb Steinmeyer, James Russo, Tracy Middendorf, Zulay Henao, Bill Sage, John Sharian, Alex Manette, James Chen, Nicole Patrick, Daniel Stewart Sherman, Kether Donohue, Chuck Cooper, Jake Randazzo, Robbie Stubbs, Chris Bert, Jeremy Bobb

2018-06-16
Klyschigt och förutsägbart. Precis allt är lite för dåligt. En B-film helt utan B-filmscharm. (4/15)
tunepunk
2015-04-30
Svag 4:a. Bra... men saknade det där lilla extra.
meandermind
2013-04-27
Smart och intressant.
XJR
2013-02-07
Ojämn historia med mycket hoppande fram och tillbaka i tiden. Kunde ha varit mycket bättre men nu är det knappt så den engagerar. Zulay Henao är förstås alltid trevlig att titta på, och räddar 3:an...

2012-12-30
Sjukt tråkig
Fbee
2012-12-02
Gillar dessa filmer när nån spårar ur och leker hämnare. Hur många gånger han man själv inte önskat att man kunde slåss och bara spöa på nån jävla mobbare.
kervisch
2012-11-20
Bra film
joakimfischer
2012-11-11
helt ok. spännande stora delar av filmen.. dock lite seg i vissa lägen och känns som om dom haft bråttom genom klippningen.
jonbo
2012-04-06
Gillar det här, lite mer nedtonat om att ta lagen i egna händer.
mange3
2012-02-26