2.5

Bodyguard

En action-komedi som handlar om dottern till en förmögen adelsman som blir hemligt förälskad i sin livvakt.

Originaltitel Bodyguard
Regissör Siddique
Manus Siddique, Kiran Kotrial, JP Chowksey
Genre Action, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Salman Khan, Kareena Kapoor, Raj Babbar, Asrani, Vidya Sinha, Hazel Keech, Chetan Hansraj, Katrina Kaif

huvet
2011-12-11
Introduktionen av Mr Bodyguard själv (med visslingarna) gör resten av den 3 timmar långa filmen värd att se. Titta noga i början :) Underhållande där nästan allt är en nivå för mycket: action, draman, och humorn, allt skulle tjäna på att dras ner ett steg.
kaca9002
2011-10-26
Mysig film med överraskande slut.
Fu
2011-10-11
Känns som en typisk bollywood film, innehåller romantik, humor, action och sångnummer. Upplever att filmen är uppdelad i två delar där den första halvan inriktar sig mest mot humor och den andra halvan är mer drama. Filmen känns lite seg, stundtals vill man att handlingen ska gå framåt lite snabbare, man skulle säkert kunna klippa bort några scener utan att man skulle ha tappat något, men är ändå underhållande eftersom bollywoodfilmer är annorlunda.