2.6

Blood Punch

När Milton åker fast för tillverkning av methamfetamin, skickas han till ett behandlingshem där han träffar den vackra Skyler. De bestämmer sig för att rymma tillsammans till en stuga i skogen och där få ihop pengar genom drogtillverkning. Men Milton är inte beredd på Skylers galna pojkvän Russell, och han känner inte till att stugan ligger på en mark som besudlats av ett blodigt krig med indianer.

Originaltitel Blood Punch
Regissör Madellaine Paxson
Manus Eddie Guzelian
Genre 2010-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Ari Boyland, Adelaide Kane, Mike Ginn, Cohen Holloway, Milo Cawthorne, Olivia Tennet, Fleur Saville, Amanda Reed

2016-10-01
Förmodligen den smartaste, eller åtminstone fiffigaste, filmen av sitt slag. Emellanåt lite väl repetitiv och utdragen, och dessutom är Olivia Tennet rätt så kass och hennes karaktär hyfsat irriterande. Det hela känns som en film av ett gäng geniala amatörer, och trots alla skavanker så förtjänar den en liten applåd. (7/15)
TheHorrorfan
2016-03-06
Den här filmen var väldigt skum. Fattade inte poängen alls.
100tonvalspäck
2016-01-07
Underhållande och lagom smart, känns aldrig som att den försöker vara mer än vad den är vilket är ett stort plus. Enda filmen jag sett nyligen som jag såg om strax efter.