Black Rock

Tre barndomsvänner återförenas för en weekendresa på en avlägsen ö utanför Maine, men ett misstag förvandlar deras resa till en dödlig kamp för överlevnad.

Originaltitel Black Rock
Regissör Katie Aselton
Manus Mark Duplass, Katie Aselton
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Kate Bosworth, Lake Bell, Katie Aselton, Jay Paulson, Anslem Richardson, Will Bouvier

Nalleman
2021-11-08
Kort sagt: så fruktansvärt dåligt!
2017-01-13
En film som funkar på rätt många nivåer egentligen men som blir ganska tjatigt tråkig i längden. Mycket stark tvåa.
2014-02-18
Men suck. Så många (och bättre) rullar har gjorts på samma tema, och det som oftast förenar dem är att tittaren ska ha klart för sig vem som är offer och vem som är förövare. Här känns det minst sagt luddigt då alla karaktärerna är irriterande i mina ögon och ständigt tar ologiska beslut. Undvik den här dyngan. Sen kändes anorektiska Bosworths cancerskämt väldigt random.
p0peye
2014-01-11
En sataniskt tråkig film av en tråkig kvinna.
Dutch
2013-09-19
Nu har jag låtit den smälta i en dag och NEJ det blir nej, ett bestämt nej.
carnevil
2013-09-17
Väldigt skumt upplägg. Halva filmen är helt ok, sen är det som om man slutar agera efter manus och allt blir så jävla dåligt!
Djason
2013-09-12
Ganska dum film med jagade och livrädda kvinnor som absolut inte kan knipa käft. Lite halvspännande men manuset är ganska tunt.
Gumsamumsa
2013-09-10
Verklighetstrogen och läskig. Riktigt stark trea men mycket bra skådespel! Fattar inte alls varför andra inte gillat den, helt klart sevärd.
Halofreak92swe
2013-08-19
Nja, hade de vart nakna resten av filmen så hade den fått en snäll 3. Ganska dålig.
Wulfgang666
2013-08-15
Vilken tuff och obehaglig rulle!