2.2

Big Tits Zombie

Strippor slåss mot Zombies. En strippa hittar en bok i källaren på strippklubben. När hon läser högt ur den, återupplivar hon horder av zombies som de nu måste slåss mot.

Originaltitel Kyonyû doragon: Onsen zonbi vs sutorippâ 5
Alternativ titel The Big Tits Dragon
Regissör Takao Nakano
Manus Takao Nakano
Genre Action, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Aoi Sola, Io Aikawa, Saori Andô, Daisuke Iijima, Minoru Torihada, Mame Yamada, Risa Kasumi, Mari Sakurai

AdimOdin
2014-04-08
Oj vad sämst.
Lindalajz
2013-02-12
Avstängd efter 15min. Tack och aldrig mer.
Robkiller
2013-01-08
Typiskt japanskt med avklädda tjejer och fult gjorda zombies... kan väl sammanfattas med... någon råkar läsa ur nekronomicon... sedan följer köttätande zombies... motorsågar... svärd och mängder av CGI-blod... väldigt lågbudget... vilket tyvärr sabbar det den potential som den faktiskt ursprungligen hade...
Alex-77
2012-07-23
WARNING: Inga big tits i den här filmen!
menschenfeind
2012-03-23
Rätt kul och (för att vara en sån här film) hyfsat välgjord, men håller inte hela vägen.
fura
2012-01-08
Extremt dåligt, extremt roligt!
Jörmungandr
2011-08-20
Underbar film för den som älskar splatter, zombies, ett par boobies, mer splatter, sjuk komedi och ännu mer splatter. En bild säger mer än hundra ord, denna film säger allt haha. Underbar film, underbart soundtrack!
FreeSpace
2010-11-21
Skön film, man ska nog uppskatta konceptet och ta filmen för vad det är så blir man mycket nöjd. Annars får man nog kolla Zombie Strippers istället.
Kimchi
2010-10-17
Haha skön film att luta sig tillbaks framför dagen efter. Ganska svår att betygsätta. Det är inte en "bra film", men å andra sidan försöker den inte heller vara det. Den är helt klart underhållande även om den knappast ger något mer än just dryga timmens underhållning. Inte en film som jag tror särskilt många kommer uppskatta, men gillar du filmer som Tokyo Gore Police, Machine Girl m.fl så är den värd att se
snowman01
2010-10-14
Strippor som slåss mot zombies har man ju sett förut, men denna film tar aldrig någonsin sig själv på allvar. Man skrattar genom hela filmen, bland det roligate jag sätt på länge!