2.4

Best Laid Plans

För att betala sin skuld till lokala gangsters, tvingas en man övertala sin vän att slåss i en rad olagliga slagsmål.

Originaltitel Best Laid Plans
Regissör David Blair (I)
Manus Chris Green
Genre 2010-tal, Drama
Skådespelare Stephen Graham, Adewale Akinnuoye-Agbaje, David O'Hara, Maxine Peake, Lee Ingleby, Peter Wight, Stuart Wolfenden, Emma Stansfield, Kieran Hardcastle, Robert Stone, Robert Shannon, Mark Strange, Brad Moore, Nicola Potts, Sarah Parks

2016-08-02
Som någon sorts spretig och misslyckad kombination av "Möss och människor" och "Snatch". Men trots att det vinglar så är den helt okej. (7/15)
idaho1981
2016-07-23
Skådespelerit ligger på en 5:a men det håller inte hela vägen. Känns som den tagit en hel del inspiration från Steinbecks Möss och människor. Det är inte fighterna som är det intressanta utan vänskaps/kärlekshistorierna. Adewale och Maxine är helt klart på topp! Svag fyra eller stark trea..
raggardjavul
2013-02-15
Oväntat bra. Trodde detta skulle vara en vanlig fightfilm men det har ett annat djup och handlar ju egentligen väldigt lite om fighting.
pungsnigel
2012-08-10
Hade potential men nä.. Svag 2a

2012-07-18
Löjligt dålig film.
johnaleks
2012-07-07
var skyldig den en chans för Grahams skull, filmer om underground/fängelse-fighting är alltid löjliga, men med Van Damme slipper man ändå det äckliga försöket att vara seriöst
PeterTheW
2012-02-29
En stark trea, gränsar till fyra. Vi har sett det mesta förut, men det är ändå färska, härliga inslag. Spännande, välgjort och bitvis gripande. Adewale är underbar.