2.8

Before We Go

En ung kvinna i New York missar 01:30-tåget till Boston och en gatumusiker tillbringar natten med att försöka hjälpa henne tillbaka hem.

Originaltitel Before We Go
Regissör Chris Evans
Manus Ronald Bass, Chris Shafer, Jen Smolka, Paul Vicknair
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Chris Evans, Alice Eve, Emma Fitzpatrick, Mark Kassen, Daniel Spink, Elijah Moreland, John Cullum, Alan Cox

mammene
2020-08-11
Jag blev mest trött av det här, ganska tjatigt. det enda som gick en egen väg var slutet.
HerrNenne
2019-06-03
En riktigt härlig All-nighter som innehåller det mesta den ska göra och har en bra nivå rakt igenom. Gillar båda huvudrollsinnehavarna fast kunde nog önska några lite mer minnesvärda biroller, nu lever den nästan helt på Evans och Eve.
Bomkia
2016-11-05
Tillrättalagt, men mysigt. Evans och Eve sköter sig bra. 3a.
Claren
2016-03-19
Jättemysig film, jag gillade slutet... perfekt för vår tjejkväll
Cloudane
2015-11-27
gillar den här typen av film och Evans får klart godkänt för sin regidebut, dock är den aldrig nära att nå samma höjder som exempelvis Before Sunrise, som den ganska tydligt är inspirerad av.
DIProgan
2015-11-05
En riktigt typisk amerikansk romantik film som passar bäst för de i ung vuxen ålder som gillar genren. Lämnar en del att önska för dem av oss som vill ha lite mer substans.
ulpe01
2015-10-06
Lite av ett "jaha?" när eftertexterna börjar rulla. Funkar fläckvis bra men är inget jag kan rekommendera som helhet.
mazquara
2015-09-11
sympatiskt men värdelöst
ziferN
2015-08-10
Det är inte dåligt, men det är däremot väldigt lågmält och lite tunn i överlag. Det märks även tydligt att detta förmodligen är Chris Evans regidebut eftersom det är väldigt svagt regisserat, lite amatörmässigt skulle jag nästan säga. Men filmen har ett intressant manus som räddar filmen.

2015-08-01
Dialogdriven story (i tunnaste laget dock) med trovärdiga karaktärer.