Beck - 58 minuter

Gisslandrama utspelar sig i TV-huset. Alex hamnar mitt i dramat och försöker medla.

Originaltitel Beck 58 minuter
Alternativ titel Beck 45 - 58 minuter
Regissör Lisa Ohlin
Manus Anna Platt
Genre Kriminalare
Skådespelare Peter Haber, Jennie Silfverhjelm, Martin Wallström, Måns Nathanaelson, Anna Asp, Jonas Karlsson, Elmira Arikan, Ingvar Hirdwall

Pari
2022-02-28
Mycket ointressant och ingen Beck film i mitt tycke. Det som var något värdigt var Martin och sin trogne granne i slutet.
Nalleman
2022-02-27
De tidigare filmerna i den här omgången tyckte jag var ett steg i rätt riktning. Med denna faller man tyvärr tillbaka i det gamla trötta spåret igen. Känns idéfattigt och trött.
Bozze80
2022-02-26
Visst, den är bitvis spännande, men också till stora delar helt ologisk. Bland de sämsta av de nyare Beck filmerna.
Djason
2022-02-25
Försök till nytänk men som tyvärr faller ganska platt. Arnriddaren känner man knappt igen.
Christofer
2022-02-22
2022-02-20: Okej, nytänk i manuset iaf vilket alltid är något värt i den här serien.
Filmen2009
2022-02-22
Nej, det här håller inte. Riktigt tunn film med dåliga vändningar och dåliga skådespelarinsatser.
Krantzylvania
2022-02-20
kunde hon inte ha skickat ett mail istället?
BlueRay70
2022-02-20
Börjar pengarna och idéerna tryta?
Fille76
2022-02-20
Det här var ett riktigt bottennapp bland alla Beckfilmer jag sett. Allt från story till biroller höll skrattretande låg nivå.
« Föregående kommentarer