Beck - 58 minuter

Gisslandrama utspelar sig i TV-huset. Alex hamnar mitt i dramat och försöker medla.

Originaltitel Beck 58 minuter
Alternativ titel Beck 45 - 58 minuter
Regissör Lisa Ohlin
Manus Anna Platt
Genre Kriminalare
Skådespelare Peter Haber, Jennie Silfverhjelm, Martin Wallström, Måns Nathanaelson, Anna Asp, Jonas Karlsson, Elmira Arikan, Ingvar Hirdwall

dudson
2022-07-22
Dom kunde lätt ha kapat 58minuter av filmen. lol) Nej detta höll verkligen inte måttet. Sådana usla skådespelare asså! Nästan önskade dom skulle tas av daga.
Zebulonm
2022-04-16
Tycker inte det är så illa som många skriver.
xzsawq
2022-03-27
kändes ologisk och seg.
2022-03-21
Faktisk en av de sämre filmenarna i serie. Det hände ju absolut ingenting... URK!!!
2022-03-18
Faktiskt en av de bättre filmerna i serien, åtminstone när det gäller de nyare filmerna.
Pari
2022-02-28
Mycket ointressant och ingen Beck film i mitt tycke. Det som var något värdigt var Martin och sin trogne granne i slutet.
Nalleman
2022-02-27
De tidigare filmerna i den här omgången tyckte jag var ett steg i rätt riktning. Med denna faller man tyvärr tillbaka i det gamla trötta spåret igen. Känns idéfattigt och trött.
Bozze80
2022-02-26
Visst, den är bitvis spännande, men också till stora delar helt ologisk. Bland de sämsta av de nyare Beck filmerna.
Djason
2022-02-25
Försök till nytänk men som tyvärr faller ganska platt. Arnriddaren känner man knappt igen.
Christofer
2022-02-22
2022-02-20: Okej, nytänk i manuset iaf vilket alltid är något värt i den här serien.