2.4

Beastly

En modern berättelse om "Skönheten och Odjuret" där en tonåring från New York blir förtrollad till ett äckligt monster för att finna kärleken.

Originaltitel Beastly
Regissör Daniel Barnz
Manus Daniel Barnz
Genre Drama, Romantik, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Alex Pettyfer, Vanessa Hudgens, Mary-Kate Olsen, Neil Patrick Harris, Lisa Gay Hamilton, Peter Krause, Dakota Johnson, Erik Knudsen, David Francis, Gio Perez, Roc LaFortune

ROCK0N
2012-02-24
Helt okej film ändå, men känns som det krävs lite mer för att den skulle fått en 3a
JulKom1218
2012-02-13
Herre min get vad den här filmen sög! Så otroligt FAKE att jag inte kan tro det e sant
ochsebbe
2012-01-29
Värsta jag sett!
ZachariasNil
2012-01-27
Helt värdelös film. Kastade precis bort 1,5 h av livet totalt i onödan. Se den inte! Allt var fel, usla skådisar. Försök o slänga in Barney-karaktären men det funkar verkligen inte
Chillie
2012-01-15
Har sett värre filmer, men har definitivt sett bättre också ;-) för en gångs skull tycker jag filmen kunde varit en halvtimme längre så de hade kunnat utveckla karaktärerna och handlingen lote mer, nu händer allt på en gång och blir då ganska platt tyvärr.
wyrm
2012-01-13
Blev lite besviken, men jag fastnade ändå (jag är såld på sådana här skönheten-finns-inom-oss-filmer). Jag kan inte säga att jag tyckte den var dålig, den var bara inte allt den kunde vara. Förutsägbar, men det gör inte så mycket. Lite småfånig ibland och skådespelarinsatserna var ju inte det bästa jag sett direkt. Och ändå gillar jag den...
Lijep
2012-01-04
Lame.
BluePrint_1985
2011-12-09
Jag brukar inte gilla såna här filmer, när det är remakes av tecknade filmer, men jag fastnade...
joakimfischer
2011-12-03
ingen finess och lite intetsägande.. hade viss charm dock men kåndes ganska platt till slut
Nathalena
2011-08-22
Modern skönheten och odjuret, me like