2.5

Be Somebody

Popstjärnan Jordan Jaye drömmer om att få leva som en vanlig tonåring. När han jagas av några galna fans hittar han det perfekta gömstället och en motvillig ny vän i småstadstjejen och konststudenten Emily Lowe.

Originaltitel Be Somebody
Regissör Joshua Caldwell
Manus Lamar Damon
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Matthew Espinosa, Sarah Jeffery, Allison Paige, Tava Smiley, Caitlin Keats, LaMonica Garrett, Mahaley Patel, Mason McCulley, Liana Ramirez

2019-08-03
Hamnade framför denna film under en av våra varmaste nätter då det var omöjligt att somna. En söt film med en handling som jag flera gånger tidigare. Skillnaden här är att den denna gång placerats mellan två tonåringar. Funkade att se med, helt OK skådespelarinsatser, men inget jag hade valt att se under ordinarie omständigheter och inte heller något jag vill återvända till. 2+
KyLLo
2019-07-04
Det är uppenbart hur huvudpersonen ska föreställa Justin Bieber under hans tidiga karriär. Klyschig, sliskig, förutsägbar och trista könsroller. Skriven för 12-åringar. En svag tvåa.
Canomia
2018-01-07
sött, harmlöst
TantEva
2017-10-08
När man läser handlingen får man en bild av hur filmen ska vara men den var inte alls så. Lågmäld och långsam. Poetiskt vacker. En positiv överraskning.