Barbie och Pegasus förtrollning

Här ser vi Barbie som den söta, konståkande prinsessan Annika. När den onda trollkarlen Wenlock fryser hennes föräldrar och flera undersåtar till is för att hon vägrar gifta sig med honom, måste hon finna ett sätt att bryta förtrollningen. Med hjälp av bl.a. en isbjörnunge och en bevingad häst försöker hon finna Ljusets Stav, vars kraft är stark nog att stoppa Wenlock.

Originaltitel Barbie and the Magic of Pegasus 3-D
Regissör Greg Richardson
Manus Cliff Ruby, Elana Lesser
Genre 2000-tal, Animerad, Familjefilm
Skådespelare Kelly Sheridan (röst), Kathleen Barr (röst), Lalania Lindbjerg (röst), Colin Murdock (röst), Mark Hildreth (röst), Brian Drummond (röst), Russell Roberts (röst), John Desantis (röst)

karlstadtös
2014-07-25
Så dålig att den blir rolig...men bara lite.
LinnJohanna
2010-08-17
den var inte så bra
badpanda1606
2009-03-21
bara det att watchmen står som liknande film får den här filmen att verka högintressant^^ haha
ses11
2008-07-13
Skitfilm som alla måste uppleva. Jag kan se den hur många gånger som helst men fortfarande avsky dess bristande kvalitet. Måste ha något med ett slag i huvudet att göra.
TheRock
2007-05-19
Bästa barbie filmen av alla.
eowyn_cat
2007-02-17
att hästen var hennes syrra kom ju som en stor chock! ahahaha
PluttFia
2006-01-07
haha, jag skäms nästan.. men jag älskar den här filmen.
misspink
2005-11-10
söt, exakt men jag kan inte hjälpa att föredra tecknade barnfilmer. Disney, aah.
aud
2005-10-12
Söt film, lite väl söt emellanåt, men en helt klart godkänd barnfilm. Om jag vore mamma skulle jag lätt köpa denna till mina barn.