1.6

Barbie i Svansjön

Barbie hittar en förtrollad skog där hon blir förvandlad till en svan under dagarna av den elaka Rothbart. För att bryta förtrollningen och rädda skogen från Rothbarts tyranni måste hon bli kär och få denna att lova henne evig kärlek.

Originaltitel Barbie of Swan Lake
Regissör Owen Hurley
Manus Elana Lesser, Cliff Ruby
Genre Animerad, 2000-tal
Skådespelare Kelsey Grammer (röst), Maggie Wheeler (röst), Kelly Sheridan (röst), Mark Hildreth (röst), Venus Terzo (röst)

martineden
2015-04-06
[rek. 1] Fy fan!! Min sjuåriga dotter TVINGADE mig att se denna och det visade sig vara en osedvanligt grym tortyr att utsätta sin stackars pappa för. Det ser ut som ett jävla tv-spel, och inte ens ett särskilt bra sådant. Berättelsen får inget liv och dansnumren, även om det är gjorda i motion capture känns helt meningslösa. Det enda som är bra är Tjajkovskijs musik. Riktig skit. USCH!!!! Det är nästan värt att aldrig skaffa barn för att slippa se denna!!! 1-
karlstadtös
2013-09-06
Riktigt dålig!

2010-09-12
Jag vet inte hur jag ska förklara hur illa jag tycker om den...
ses11
2008-07-13
Dåligt animerad, stel och tråkig. Barbie i svansjön är dålig, men går att genomlida tack vare en någorlunda stämning.
HerrArne
2007-07-11
Tröttsam marknadsföring av plastiga dockor och dessutom uselt gjord. Gladde mig åt att systerdottern inte heller imponerades.
TheRock
2007-05-19
Mycket fin film. Musiken och animationen är bra.
eowyn_cat
2007-02-17
hahahaaha!! man nästan gråter ju när det är så hämska problem de har. hahahaha!! ;D
Enna
2006-10-27
Jag tycker verkligen synd om alla småflickor som får se det här och inbillar sig att det är något bra. Fy tusan!!!
Bellan
2006-04-29
Var tvungen att se den med mina syskon döttrar
S-o-p-h-i-e
2005-12-20
Det har du redan gjort:P