2.7

Bäddat för trubbel

Två duktiga försäljare och rivaler tävlar och kivas med varandra medan staten i hemlighet undersöker deras verksamheter.

Originaltitel Tin Men
Regissör Barry Levinson
Manus Barry Levinson
Genre Drama, Komedi, 80-tal
Skådespelare Danny DeVito, Richard Dreyfuss, Barbara Hershey, John Mahoney, Jackie Gayle, Stanley Brock, Seymour Cassel, Bruno Kirby, J T Walsh, Richard Portnow, Matt Craven, Alan Blumenfeld, Brad Sullivan, Michael Tucker, Deirdre O'Connell, Sheila McCauley, Michael Willis, Penny Nichols

jonbo
2016-03-25
Bra skådisar men filmen är alltför utdragen och det tänder aldrig riktigt till, svårt att hitta någon sympati någonstans.
Rune2000
2013-12-12
En helt ok drama/komedi från Barry Levinson som bjuder på flera bra scener med Danny DeVito och Richard Dreyfuss. Jag hade möjligen önskat att filmen hade varit något kortare eftersom det blir lite segt under den sista halvtimmen.
BROBJO
2013-06-21
Ahh 80-talskomedier! Jag älskar dem!
Murvel48
2010-10-06
Blir allt bättre ju oftare man ser den. Underbart skådespeleri, inte minst av Barbara Hershey och flera av birollsinnehavarna. Här finns scener som jag kan se om om om igen och bara njuta.
sawa
2009-10-09
Kul film som jag kan se om några gånger! Skulle vara intressant med en uppföljare där bubblan-spåret undersöks.
shagofax
2009-05-31
Vad gjorde bubblan där?
O´Reilly
2008-01-23
Danny är så jävla bra!
wescan
2007-12-24
Två roliga skådisar i en rolig berättelse!
Dele
2006-08-07
Jovars, smårolig.
Fläskkäft
2006-04-11
Filmen i sig är en rätt snäll komedi och den funkar tack vare Dreyfuss. Han har en komisk talang som är svår att uppnå. Härliga miner och lustiga situationer. Ja det slutar snällt!