2.4

Bad Moms

En kvinna som till ytan verkar ha det perfekta livet känner sig överarbetad och utmattad till den grad att hon är på väg att bryta ihop och går samman med två andra överbelastade mammor för att frigöra sig från konventionella ansvar.

Originaltitel Bad Moms
Regissör Jon Lucas, Scott Moore
Manus Jon Lucas, Scott Moore
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Mila Kunis, Kathryn Hahn, Kristen Bell, Christina Applegate, Jada Pinkett Smith, Annie Mumolo, Oona Laurence, Emjay Anthony, David Walton, Clark Duke, Jay Hernandez, Wendell Pierce, Leah McKendrick, Megan Ferguson, Lyle Brocato, Wanda Sykes, JJ Watt

Murvel48
2023-04-10
Jag såg Bad moms 2 innan jag såg denna. Jag satte betyg 1 på tvåan så jag får skylla mig själv som såg den här också.
Tatty
2020-11-29
Diggar hela filmen och mammorna! Så grymma och roliga!
2019-05-23
Mila Kunis äger hela filmen!
arruba
2018-03-09
Kanonkul första timma, sen den där klassiska moralbiten jag bara inte orkar med. Synd att så många filmer måste vara så allvarliga sista delen.
emilstjernholm
2017-11-12
Några roliga scener - t.ex. när Christina Applegates PTA-ordförandekaraktär kör Ted Talks om förbjudna bakingredienser - men ganska långt mellan skratten. Klyschig deluxe.
ilgoga
2017-10-23
Uselt. Och man har ingen sympati för Kunis då alla hennes problem är helt orimliga.
2017-09-06
Detta är en film som egentligen är just så förutsägbar som man föreställer sig att en film av denna typ ska vara. Det som dock gör att den vinner över mig och skapar underhållning är dels att regiarbetet är stabilt och framförallt att skådespelarna är så sevärda, bra och kul. Mila Kunis levererar till fullo och backas upp starkt av speciellt Kathryn Hahn och Kristen Bell. Inte en film man ser om men som levererar och underhåller för stunden. 3+
uncle_funk
2017-08-04
Kristen Bell räddar filmen.
theFeber
2017-05-19
Visst, lite smårolig. Men plockar väldigt många poäng på sitt vulgära språk. Scener som är lite för "mycket" drar ned helheten. Bra ämne dock och klart underhållande.
Bomkia
2017-02-04
Jag vet att det är en förutsägbar kliché-film fast med massa "fuck" inlagda, men den var i stort sett helt ok. Förvänta er bara inget mästerverk. 3-