Baby Geniuses and the Space Baby

En baby från yttre rymden kraschlandar på jorden och börjar stjäla värdefulla museiföremål. Det är dags för de små genierna att rycka ut igen.

Originaltitel Baby Geniuses and the Space Baby
Regissör Sean McNamara
Manus Steven Paul
Genre Komedi, Familjefilm, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Jon Voight, Skyler Shaye, Casey Graf, Alyssa Brown, Kaitlyn Brown, Justin Coach, Ethan Coach, Kaylee Sudduth, Ryley Sudduth. Finn Predeger, Reid Predeger, Asher Farmer, Brenden Farmer, Andy Pandini, Rob Bruner, Jaime Andrews, Dominic Burgess, Beth Payne, Kevin T Bennett, Samuel Mason Paul, Ching Tseng

StureStenhög
2019-12-01
En space baby låter onekligen ganska roligt på pappret, men humorvärdet blir tyvärr ganska begränsat i praktiken. Visst får man fortfarande skratta en del åt hur dumt det här är, men nyhetens behag har definitivt lagt sig vid det här laget, och precis som i den närmast föregående filmen är det här ganska trött. Det är dock svårt att sluta fascineras av Jon Voights medverkan, nog kan man förstå att Trump tyckte att han förtjänade att tilldelas the National Medal of Arts efter att ha sett det här