1.5

Attack mot Death Mountain

Mike och hans legosoldater jobbar med militära operationer. Mike tror sig känna igen en biokemisk terrorist från det förflutna då han jobbade med en sammansvärjning i Seattle. Mike blir drogad av ett långsamt gift och terroristen verkar kunna genomföra sin attack.

Originaltitel Shadow Warriors II: Hunt for the Death Merchant
Alternativ titel Assault on Death Mountain
Regissör Jon Cassar
Manus Michael Berk, Calvin Clements Jr, Douglas Schwartz
Genre Action, 90-tal
Skådespelare Carl Weathers, Shannon Tweed, Hulk Hogan, Martin Kove, Mike White (III), Gerard Plunkett, Lisa Schrage, Eli Gabay

2016-11-03
Meh! Nu råkade jag ju se tvåan före ettan. Så dumt av mig. Skitkorkad nonstop-action - hurra!! (5/15)
karlmats
2011-06-28
Mer av samma skit som i ettan. Det är väl egentligen inga fel med det här, usel b-action har man sett så mycket av att man ofta vet exakt vad man får. Problemet här är väl att det är så jävla tråkigt och ointressant att rundtur i Tallinn känns mer spännande. Mycket pang pang och explosioner blir det, hade man lagt krutet på rolig dialog istället kanske det hade blivit bättre. Totalt intetsägande och då blir det en 2a. Faktum är att jag nog inte kommer ihåg en enda minnesvärd scen härifrån.
2007-10-14
Är som sin föregångare ett actionspektakel utan nån som heldt logik. Underhållande i all sin töntighet
Jin
2007-06-29
Fy fan så dålig...!!
jimmyringo
2006-08-31
En acceptabel uppföljare.
Webber
2004-07-31
Hur i hellvete kan man gilla den här filmen???? Antar att man har rätt att tycka va man vil...men Hur i hellvete kan man gilla den här filmen????
hardcore
2004-07-20
Hahahahahaha gånger 100=ett ännu större skämt
Dr-J
2004-04-05
VArför har jag ens sett den här? Men för att Apollo Creed är med får den en 2:a...
Rockrebel
2004-03-22
Hulk i sitt esse!
bonesaw
2004-03-22
helt underbar. som alla filmer borde va!