3.3

Arahan

Sang-hwan tar sitt jobb på fullt allvar, nästan för allvarligt. En dag åker han på spö, efter det träffar han Seven Masters som märker att han har oanade krafter.

Originaltitel Arahan jangpung daejakjeon
Regissör Ryoo Seung-wan
Manus Ryoo Seung-wan, Eun Ji-hie, Yu Seon-dong
Genre 2000-tal, Action, Komedi
Skådespelare Ryu Seung-beom, Yoon So-yi, Ahn Sung-kee, Jung Doo-hong, Yun Ju-sang, Yang Ik-joon

Zebulonm
2017-06-18
Huvudkaraktären gör att det inte kan bli högre än en trea. Han är ofta alldeles för fjantig o tramsig.
Redfield4ever
2014-01-04
Den gör som många andra filmer av denna typ, lite av ett misstag genom att ha den första actionsekvensen vara filmens förmodligen bästa (i alla fall roligaste) och sen blir Sang-hwan väldigt irriterande i vissa ögonblick. Dock är det en stark trea som har potential att bli en fyra.
Terran
2013-07-09
Detta hade ju kunnat vara bra, men alla scener i ultra-rapid och den tramsiga huvudkaraktären gjorde att det inte riktigt höll hela vägen till godkänt.
jingoo
2011-08-08
Väldigt underhållande förutom den utdragna sista akten då det i princip bara pucklas på en massa och skriks i slow-motion.
monodrive
2008-05-11
Väldigt snygg och började lovande, men blev sjukt seg framåt slutet... somnade faktiskt.
idd
2008-01-14
fightingscenerna är bra å storyn är klassiskt å funkar, men som ofta är fallet med asiatisk action (å även amerikansk sen 90-talet) så ska man pressa in en massa barnslig tramshumor i alltihop vilket gör att det mest känns pinsamt att se på...
HarCees
2007-10-18
Riktigt underhållande och faktiskt riktigt välkoregraferade fightinscener. Att betyget inte blir högre är för att "komiken" förstör lite för mkt. Det pajjar lite av de snygga fightingscenerna. Nästan lite "slöseri" med att ha så fina scener med så mycket komedi. Men underhållande!
uCj
2007-04-23
Kunde ha varit bättre, men jag är lite svag för den här typen av film (wuxia/superhjältefilm utan stålmannen), så därmed det generösa betyget. Och den är faktiskt väldigt rolig också!
phocuz
2007-04-08
Riktigt underhållande
Ningyou
2007-02-19
Som många andra Sydkoreanska actionkomedier fast bra!