1.2

Apartment 1303

En modern spökhistoria som förvandlar en komplicerad mor/dotterrelation till en riktig skräckberättelse. En del hyreskontrakt är helt enkelt för bra för att vara sanna...

Originaltitel Apartment 1303 3D
Regissör Michael Taverna
Manus Michael Taverna
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Mischa Barton, Rebecca De Mornay, Julianne Michelle, Corey Sevier, John Diehl, Madison McAleer, Kathleen Mackey

Starlette
2022-01-20
Alla hade visst rätt.
Robkiller
2017-12-02
Remake av en japansk skräckfilm med kass handling och risiga skådespelare. Finns ingen anledning att se detta alls.
santiago
2014-07-26
Fy helvete vilken smörja.

2014-05-23
Jag har tidigare sett det japanska originalet som jag ansåg var "asiatisk skräck när den är som sämst". Jag kan göra det enkelt för mig och säga att den amerikanska nyinspelningen var "amerikansk skräck när den är som sämst". Det är verkligen uruselt. Och vem kom på den korkade iden att göra en nyinspelning på en så usel film. Skådespelet är så dåligt det bara kan bli. 1/10.
2014-05-09
Skräp. Dystra lägenhetskomplex med spöken har gjots förr och med betydligt trevligare utgång.
viocholle
2014-01-10
Sämsta någonsin. Vansinnigt irriterad.
Zomo
2013-12-08
Orkade inte ens se klart den men skrattade högt när jag såg den. Tyvärr är det inte en komedi.
amonamarth
2013-11-23
Helt värdelös och tyvärr märker man det redan från första minutrarna. I hopp om att filmen skulle skärpa sig tittade jag tyvärr klart på den.
Djason
2013-10-15
Amerikansk lågbudgetskräck med en Mischa Barton som iaf tydligen har fått lite kött på benen igen men hon är fortfarande en riktigt dålig skådis. Tragisk men sant är det Rebecca de Mornay som är bäst i denna rulle som suputen morsa.
Mejasmatte
2013-09-02
Den här filmen är verkligen inte bra. Inte någonstans.