2.3

Antebellum

Den framgångsrika författarinnan Veronica Henley finner sig fast i en skrämmande verklighet och måste snabbt avslöja det invecklade och komplicerade mysteriet innan det är för sent.

Originaltitel Antebellum
Regissör Gerard Bush, Christopher Renz
Manus Gerard Bush, Christopher Renz
Genre Thriller, Skräck, Mysterium, 2020-talet
Skådespelare Janelle Monáe, Eric Lange, Jena Malone, Jack Huston, Kiersey Clemons, Gabourey Sidibe, Marque Richardson, Tongayi Chirisa, Robert Aramayo, Lily Cowles, London Boyce, Grace Junot, T.C. Matherne, Devyn A Tyler, Betsy Borrego, Victoria Blade, Choppy Guillotte, Achok Majak, Lily Cowles, Lyle Brocato

ekneB
2021-03-27
Det här fick mig att genomgå känslor jag inte räknat med, människan är fan läskig. Bra skådespel får filmen att leva och storyn ger tanketställare
Supernaut
2021-02-13
Två av fem är extremt generöst, och enkom pga en del snyggt foto. Rörig och dum film, en skymf att de försökte påstå att den har att göra med Get Out och Us i marknadsföringen. Oklart vad filmen vill, mer än att ytligt låtsas vara politiskt medveten utan att ha ett uns ideologi eller analys.
amam
2020-09-29
Bra skådisar men herregud de glömde manuset helt. Det politiska budskapet tog över till sån grad att de glömde själva historieberättandet. Sjukt trist då själva vändningen i filmen var bra och den hade så mycket potential. Bra skådisar.
Engravadlax
2020-09-20
Enda sättet jag kan beskriva den här filmen på är 'wokeporr'. Det är SJW/CRT-världsåskådningens motsvarighet till Pureflixfilm, fast istället för förföljelsemani om karikatyrer av ateister får vi förföljelsemani om karikatyrer av vita rasister. Osammanhängande svammel till manus och helt ofantligt cringe, lol.