1.6

Another Midnight Run

Jack Walsh är tillbaka, och denna gång är det ett svindlarpar han ska föra till sin arbetsgivare. Givetvis sätter konkurrenten Marv käppar i hjulet för Jack.

Originaltitel Another Midnight Run
Regissör James Frawley
Manus Eric Freiser
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Christopher McDonald, John Fleck, Dan Hedaya, Ed O'Ross, Jeffrey Tambor, Cathy Moriarty, Julie Lott, Frank Pesce, Suzanne Kent, Jack Nance

jonbo
2016-10-22
Funkar väl att slötitta på, men huvudkaraktären går ju på samma nit hela tiden, så det blir lite repetitivt.
2016-05-02
Det kunde definitivt varit sämre det här. Det är mediokert snarare än bedrövligt. Lurendrejeritemat levererar nästan alltid någon form av underhållning, och även om en del grejer är lite väl fantasilösa, så är det här inget undantag. Största problemet med filmen är dock att huvudpersonen är så fruktansvärt korkad att han förtjänar att misslyckas med uppdraget, och då kan jag inte heller riktigt hålla på honom så som det är tänkt. Betyget kunde hursomhelst aldrig bli något annat än en tvåa
2012-01-12
Sunkig uppföljare där det mest sitts i barer å pladras.Men en del roliga komplikationer inträffar turligt nog!
Fazzulisten
2007-01-26
Jag har INTE, jag upprepar INTE gett någon tillstånd att göra en uppföljare på Midnight Run!!!
2003-06-22
Här har vi en kandidat till titeln sämsta uppföljare...