1.8

Another Gay Movie

Fyra homosexuella high school-vänner beslutar sig för att sluta en pakt som innebär att de alla ska förlora sin oskuld innan de börjar på college.

Originaltitel Another Gay Movie
Regissör Todd Stephens
Manus Tim Kaltenecker, Todd Stephens
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Michael Carbonaro, Jonathan Chase, Jonah Blechman, Mitch Morris, Scott Thompson, Graham Norton, Ashlie Atkinson, Stephanie McVay, John Epperson, Megan Saraceni, Darryl Stephens, Matthew Rush

2018-03-07
Något av det sämsta jag har sett!
TheHorrorfan
2012-07-09
Så otroligt underbar film.
tomatburgare
2012-05-17
Till en början störigt överdriven men när man vänjer sig är den rätt kul. Söta killar, och american pie är en tacksam mall att följa för att utvidga tonårsskildringarna från heterokill-perspektivet som är det vanligaste. Muffler är sjukt jobbig men man får ändå tacka och ta emot för det är inte så ofta en tjej får vara sjukt jobbig, den rollen tas oftast av en av killarna. Griff är sjukt söt. Hade gärna sett honom transa också.
Kajsa91
2011-09-06
Så sjukt bäst är den!

2010-08-29
Åh, så gullig och rolig!
WideOpenSpace
2010-08-25
Varför gick jag med på det här? Jo, för att min pojkvän är så dominant och jag är så självutplånande.
Utvandrare
2010-07-30
O.o
WstaQ
2010-06-22
Så brutalt rolig, och dålig, att den blir bra!
KillerPutte
2010-06-06
(rek.1) Ja, vad skall man säga, Voddlers dåliga utbud av gratisfilmer fick mig att se denna, och visst, ett antal skämt bjöd den på, men i det stora hela är det verkligen fasansfullt dåligt och schablonartat.

2010-05-06
Gullig, rolig och bra!