2.4

Änglamakerskan

Filmen följer polisen Laura som är expert inom cyberrymden och hennes jakt på en brutal seriemördare.

Originaltitel Englemageren
Alternativ titel The Angel Maker
Regissör Esben Tønnesen, Julie R Ølgaard
Manus Yusuf Othman, Julie R Ølgaard
Genre Kriminalare, Thriller
Skådespelare Julie R Ølgaard, Roland Møller, Stine Stengade, Christopher Læssø, Andrea Vagn Jensen, Marc Harpsøe

Hanness
2024-02-23
Besviken, danska kriminalare brukar vara bra med det här är för ologiskt och osammanhängande så blir en stabil tvåa.
Christofer
2024-02-07
Upplösningen var så osannolik att det sabbade en del. 2+
Zdravo
2023-12-19
Nytt världsrekord otrovärdighet? Topp 10 i alla fall.
Abigor
2023-12-15
Ganska slät, men intresset hålls ändå uppe och slutet är extraordinärt, vilket faktiskt lyfter helheten.
mammene
2023-11-26
Brukar hylla dansk film, men detta var då ett riktigt bottennapp. Gillar inte när man ska frossa i sadistiskt våld och visa så mycket som möjligt av en sjuk människas beteende så till den grad att det till slut kändes löjligt. Skådespelet var inte heller så hävligt och det blev till slut för mycket som inte kändes trovärdigt och när man äntligen trodde det var slut blev det ännu värre.
Tatty
2023-11-25
Hm, ganska spännande men brutalt på slutet som kändes ganska fruktansvärt.
AdamB-film
2023-11-05
Nja, den känns lite ogenomtänkt och avslutet upplevs för drastiskt o icketrovärdigt. Men den är ju bättre än de flesta Beck...
Djason
2023-08-20
Ganska spännande men också en aning ologisk. Danska kriminalare är oftast bra och denna är inget undantag.