3.2

Angel Sanctuary

Denna trilogi handlar om Setsuna, en riktig bråkstake som är hopplöst förälskad i sin syster Sara. Efter ett möte med två änglar blir Sara plötsligt kidnappad och Setsunas änglakrafter börjar utvecklas.

Originaltitel Tenshi Kinryoku
Regissör Kiyoko Sayama
Manus Mayori Sekijima
Genre Romantik, Mini-serie, Animerad, Fantasy, Drama, 2000-tal
Skådespelare Mayumi Asano (röst), Kenji Nojima (röst), Ayako Kawasumi (röst), Ryûsei Nakao (röst)

Zelest
2009-05-01
Incest är bästa familjefest! Så länge som man håller det inom familjen.
Anlei
2008-06-27
Jag gillar tematiken, sedan att den är rätt kort och smårörig är en helt annan sak :P
undomiel
2007-06-14
underbra....synn att de inte gjorde forstättning... Kan verkligen rekomendera mangan, sååå grymt tecknad.. lite krånglig story bara =P
Anticbiotic
2006-06-30
Pinsam. Men jag tror att mangan kan vara skitbra.

2004-11-24
Läs serien istället Det här är typ bara första volymen, grovt förkortad. En del har redan släppts på engelska
LTC
2004-11-23
väldigt vacker. texten får man helt enkelt bita ihop med, man vänjer sig snabbt. annars är det lätt att man tappar mycket av dialogen.
Loco-chan
2004-10-27
Bra är den... men detta är inte ens 1/10 av hela storyn... gillar man denna så bör man alltså läsa mangan då det en av de bättre man kan läsa =)
Chime
2004-01-12
Svårt att hänga med i handlingen eftersom textningen var oerhört kvickt försvunnen. snygg film och oerhört tuff. Jag gillade inte setsua mudo. kunde inte ta till mig hans karaktär alls.
Succubus^Girl
2003-02-14
jag tycker denna faktist var bra =P även fast texten försvann så jäkla fort, får nog se om den tror jag hehe