1.6

American Virgin

En tjej som alltid har argumenterat för att man endast ska ha sex efter bröllop får en törn i sina principer. Hon blir full och någon lyckas filma allt det hon gör. Nu måste hon göra allt för att få tag på den här filmen.

Originaltitel American Virgin
Alternativ titel Virgin on Bourbon Street
Regissör Clare Kilner
Manus Jeff Seeman
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Jenna Dewan, Bo Burnham, Brianne Davis, Rob Schneider, Chase Ryan Jeffery, Elan Moss-Bachrach, Ashley Schneider, Ben Marten, Bridgette Pechman, Michael Dailey, Jean Lyle Lepard, Sarah Habel

Mysharry
2013-09-30
Får man ge en film en etta efter att ha sett mindre än en halvtimme? -Jo, o m den halvtimmen kändes som en hel helg! En apdålig film, som är så pinsam att det kanske skulle gå att se hela, om tillfället var det rätta. Men det var det inte, så ettan är klockren.

2013-09-30
Okej film, lite rolig men ändå överdrivet.
AlbinWesley
2013-09-28
Ja det här var nog en av världens sämsta filmer som helt saknar finess och poänger. Och någon som helst form av kvalitet.
ziferN
2013-09-28
Absolut ingen bra film, inte ens i sin genre. Men samtidigt så gick filmen som är väldigt B faktiskt att slötitta på tv, samt så var en del av filmens behållning tjejen som var riktigt söt.
deCarnac
2013-05-03
Frigid snygging hamnar i alla tänkbara krystade sexuella situationer. Handlingsmässigt aningens som gladporr från 1970-talet alltså.
peu-depeu
2013-05-03
Stereotyper.
IsaSand
2012-09-25
Ge mig min tid tillbaka!
ohcaptain
2012-09-15
smärtsamt.
Freaky_Ylva
2012-09-15
En riktig B-film. Men den dög att titta på till slutet, vilket räddade den från en 1:a.
solanas
2012-09-12
jag skrattade faktiskt åt ett skämt, så kanske är jag onödigt hård när den får en etta. men seriöst, vilken jävla film.