1.8

Altitude

Efter ett mystisk fel som får ett litet flygplan att klättra utom kontroll befinner sig en nybliven amatörpilot och hennes fyra tonåriga vänner instängd i en livsfarlig uppgörelse med en övernaturlig kraft.

Originaltitel Altitude
Regissör Kaare Andrews
Manus Paul A Birkett
Genre 2010-tal, Skräck, Science Fiction, Thriller
Skådespelare Jessica Lowndes, Julianna Guill, Ryan Donowho, Landon Liboiron, Jake Weary

Halofreak92swe
2013-09-29
Mer sci-fi och mindre idiotiska tonåringar så hade det vart en riktigt bra film. Helt ok effekter ändå och hyffsat spännande. Stark 2.
Djason
2013-06-14
Helt ok film som håller en hygglig spänning men som tyvärr havererar ganska stort mot slutet. Filmen var dock ändå bättre än väntat och med skapliga effekter.
2012-05-16
Som skräckis höll den sig på mattan ganska länge och mina tankar började snurra kring Final destination. Men slutet må vara hur genomtänkt som helst, det passade inte i den här filmen.
ziferN
2011-12-31
Mysig, underhållande och faktiskt smått spännande B-film. Den var inte alls så dålig som jag trodde att den skulle vara, filmen spårar dock ut helt vid slutet där filmen förvandlas från en skräckfilm till en scifi-film. Helt ok tidsfördriv ändå!
smartsomenapa
2011-10-22
I really liked it :)
TheHorrorfan
2011-08-21
Som sagt den var helt ok ända tills det övernaturliga började visa sig. Svag 2a.
umber2000
2010-12-11
Vet inte varför jag såg den här filmen. Visste att den skulle vara hemskt j*vla dålig och det var den också.
4ver1n
2010-12-04
Hyfsat spännande film med potential för högre betyg om de hade vågat ett modigare slut. Tyvärr så klarar väl inte den amerikanska publiken av filmer utan Hollywoodbanaliteter, så detta är vad vi fick.
StarvingInsec
2010-11-28
En tvåa för ett ballt monster.
LXMBRG
2010-11-13
En av de absolut sämsta "skräckfilmerna" jag någonsin har sett.