2.2

Aloha

Filmen följer försvarsentreprenören Brian Gilcrest som ska övervaka uppskjutningen av en vapensatellit på Hawaii, när han oväntat faller för stridspiloten Allison Ng.

Originaltitel Aloha
Regissör Cameron Crowe
Manus Cameron Crowe
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Bradley Cooper, Emma Stone, Rachel McAdams, Bill Murray, John Krasinski, Danny McBride, Alec Baldwin, Bill Camp, Jaeden Martell, Danielle Rose Russell, Michael Chernus

Dream
2023-04-07
Alldeles på tok för lite Bill Murray för att rädda denna soppa.
Nathalena
2022-07-29
Ointressant dravel
2020-10-17
Har lite svårt att bestämma mig för två eller trea, den ligger på gränsen. Romantiska komedier ställer jag inte så stora krav på, en trevlig stund med avkoppling som inte kräver så mycket av tittaren, och där kvalar Aloha in bra. Roligt att se en lite sjabbigare version av Bill Murray och jag tycker de flesta sköter sig bra, Rachel McAdams är en tjej jag gillar. Lite larvigt ibland, men jag hade trevligt för stunden.
TimBuckley
2020-08-04
Sevärd tack vare Emma Stone, Alec Baldwin, Bill Murray, Rachel McAdams och en kompetent regissör i mainstreamen. Däremot så är manuset lite stolpigt och ger inget minnesvärt. Kanske för den som har en egen relation till Hawaii. Trivsam 2:a.
deswhip
2018-02-17
Väldigt charmig film med trevliga karaktärer. Förstår inte riktigt föregående talares sågningar så jag själv avrundar uppåt. 3-
sodomiten
2018-02-16
En film går ut på att göra tittaren intresserad på något sätt. Det här är inte engagerande för fem öre och stensäker etta i betyg.
Nalleman
2018-02-16
Rekommenderas ej!
annating
2017-05-14
Rutten
Tatty
2017-03-31
Okej och inte dålig film men lite stökig känns det så. Inte riktigt min filmsmak!
jonbo
2016-05-10
Finns inget att koppla upp sig emot. Tråkiga människor rör sig i en historia som aldrig känns viktig eller intressant nog att berätta.