Allt du önskar kan du få

På en restaurang i i Rom finns den mystiske mannen L'uomo. Han kan förverkliga folks önskningar, om de klarar genomföra specifika uppdrag för det.

Originaltitel The Place
Regissör Paolo Genovese
Manus Paolo Genovese, Isabella Aguilar
Genre Drama, Thriller, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Valerio Mastandrea, Marco Giallini, Alessandro Borghi, Silvio Muccino, Alba Rohrwacher, Vittoria Puccini, Sabrina Ferilli, Silvia D'Amico, Vinicio Marchioni, Rocco Papaleo, Giulia Lazzarini

Bengt_a
2019-08-15
Suverän film! Överraskande och omöjlig att slita sig från.
2019-07-20
Intressant mest hela vägen och en vet aldrig riktigt exakt var den ska ta vägen. Välspelad och effektivt berättad. Jag saknar moment som verkligen griper tag eller en upplösning som verkligen sitter. Det är liksom jättebra hela tiden, men aldrig mer än så och ingen helhet som verkligen lyfter. Men en stark trea är det absolut, även om fyran aldrig är på tal.
Catapilla
2019-05-31
Liknande tema som Vad döljer du för mig. Premissen är fortfarande att en något speciell situation skapas och genom den situationen avslöjas människans inre. Denna film är klart bättre tycker jag, mindre humor och mer tänkvärd.
rogertaurus
2018-05-24
Inte lika bra som Vad döljer du för mig. Men en stark trea är det. Slutet drog ner betyget lite.