2.2

All I See Is You

En blind kvinnas förhållande till sin man förändras när hon återfår sin syn.

Originaltitel All I See Is You
Regissör Marc Forster
Manus Marc Forster, Sean Conway
Genre Drama, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Blake Lively, Jason Clarke, Ahna O'Reilly, Miquel Fernández, Xavi Sánchez, Yvonne Strahovski, Wes Chatham, Danny Huston, Kaitlin Orem, Stacee Vatanapan, Sirinya Bishop, Bonnie Zellerbach, Sahajak Boonthanakit

HerrNenne
2019-08-07
För att inte tala om hur larviga symboler den försöker använda sig av, sången och brevet och liknande. usch.
HerrNenne
2019-08-07
Jättejobbig och urtråkig film att se på. De enda fåtal sakerna man till slut bryr sig om hur det gick med, får man inte ens svar på. Nej.
Christofer
2019-07-15
Det här hade nog kunnat bli riktigt bra om det inte varit så himla svårt att hänga med i svängarna vid flera tillfällen. Detaljer som ena stunden kändes självklara blev plötsligt tveksamma i mina ögon och jag blev förvirrad om och om igen. När eftertexterna började rulla var jag skamset nog tvungen att googla mig fram till hur jag skulle tolka slutet. Det är ju tyvärr inget bra betyg för en film känner jag.
mammene
2019-06-16
Det får bli en trea av det svagare slaget, det var mycket som låg under ytan och guppade, men det som jag retade mig på var att det ville vara för mystiskt för sitt eget bästa och jag fick inte riktigt ihop det. Att hon betedde sig väldigt konstigt emellanåt kan jag väl köpa, men det var svårt att inte reta upp sig på hennes beteende. Lite konstig film.
Tatty
2019-05-27
Den var inte dålig men kändes lite typiskt när det äntligen vänder för henne att hon får det hon drömmer om så är det något som är väldigt komplicerat hos henne. Det är det som gör filmen komplicerad men ändå spännande. Gillade henne som gör rollen bra, Blake Lively.