1.1

Airline Disaster

När presidenten får redan på att terrorister ifrån dominikanska republiken har tagit över ett flygplan som hennes egen bror är pilot på, så måste hon välja mellan det amerikanska folkets eller sin egen familjs säkerhet.

Originaltitel Airline Disaster
Regissör John Willis III
Manus Victoria Dadi, Paul Sinor
Genre Action, 2010-tal
Skådespelare Lindsey McKeon, Meredith Baxter, Sarah Lieving, Scott Valentine, David Dustin Kenyon, Geoff Meed, Stephen Blackehart, Paton Ashbrook

Robkiller
2015-05-31
Asylum med ett flygkapardrama... inte så tokigt faktiskt, i jämförelse med några av deras andra filmer... men fortfarande är skådespelarna usla, effekterna skitfula, regin kass och spänningen obefintlig. Så i slutändan är det här rätt meningslöst.
Brouhaha
2011-09-04
Underbara datoranimationer! Men sedan om det var dominikanska terrorister? Så som jag fattade var det vanliga emonazis.
senilix
2010-08-18
:I
Tenchi
2010-08-06
Såg trailern. Den visade direkt vilket mästerverk den här verkar vara. Med senaste CGI som 90-talet kunde erbjuda och världens hållbaraste jumbojet. Flygplanstillverkarna borde göra alla plan i det materialet, skulle aldrig nånsin bli några flygolyckor igen. Se den! Trailern alltså. http://www.youtube.com/watch?v=bQDbEwYoLTY