1.3

Age of Dinosaurs

En grupp forskare lyckas klona dinosaurier som sedan lyckas rymma och skapar förödelse i Los Angeles.

Originaltitel Age of Dinosaurs
Regissör Joseph J Lawson
Manus Hank Woon Jr
Genre Action, 2010-tal
Skådespelare Treat Williams, Ronny Cox, Joshua Michael Allen, Jose Rosete, Jennifer Robyn Jacobs, Arthur Richardson, Jillian Rose Reed, Andray Johnson, Max Aria, Benjamin James, Roger Lim

Elizadushkufan
2014-10-26
Om man sett dinosaurerfilmerna J P 1-3 så behöver man inte ens se denna, för man blir grymt besviken. Usla effekter och handlingen är ju bara så dum, folk "åh en farlig dinosaurie, då springer jag mot den för att försöka komma undan". Ej heller speciellt bra skådespel och handlingen kunde ha varit mycket intressantare. Med tanke på J P finns det ingen ursäkt för hur dåliga animerade dinosaurierna är och inte ens dödsscenerna övertygar. Men visst, inte den sämsta filmen jag sett i alla fall, alltid något.
myslas
2014-01-01
Som vanligt när det gäller filmer från The Asylum så är det här skräp, men det är vansinnigt underhållande skräp! Här har de ändå fått med sig ett gäng hyfsade skådisar i Treat Williams, Ronny Cox och Jillian Rose Reed, men manuset är så pass uselt att de inte har särskilt mycket att jobba med. Men man vill inte ha det på något annat sätt heller. Som helhet förmodligen den mest underhållande filmen jag sett från The Asylum och den lockar till massor av skratt. Ed Wood hade inte gjort det bättre (eller sämre, beroende på hur man ser på det). Stark rekommendation!
Robkiller
2013-12-01
Asylum försöker sig på dinosaurier i en storstad... börjar faktiskt ganska hyfsat, men så snart dinosaurierna dyker upp så sjunker det här helt... fula effekter, inte mycket till manus, dåliga skådespelare och en usel ljudproduktion... men den är i alla fall snäppet över vad Asylum brukar producera, så alltid något.
2013-10-06
the Asylum har den här gången lurat med Treat Williams och gamle Ronny Cox i sin cirkus. Snäppet bättre än många andra titlar producerade av detta skräpbolag och rätt underhållande om man är på humör. Effekterna ligger dock på typisk Asylumstandard.
Metheuz
2013-07-07
Jag vill försöka tycka om alla filmer om dinosaurier men Asylum gör det svårt. Så svårt. Filmens enda behållning var en 10 sekunder lång scen med en snubbe på motorcykel.