2.7

Accepted

När Bartleby Gaines får reda på att han inte blivit antagen till något college, bestämmer sig han och ett gäng kompisar för att skapa ett fejkat universitet för att lura sina föräldrar.

Originaltitel Accepted
Regissör Steve Pink
Manus Mark Perez, Adam Cooper (II), Bill Collage
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Justin Long, Jonah Hill, Blake Lively, Adam Herschman, Columbus Short, Maria Thayer, Lewis Black, Mark Derwin, Ann Cusack, Hannah Marks, Travis Van Winkle, Robin Taylor, Anthony Heald, Joe Hursley, Jeremy Howard, Kaitlin Doubleday, Diora Baird, Matt Noble

Raimo_1985
2019-02-25
Tredje titten och nu får det för fan vara nog. Har jag gett den här en trea? Vad gick jag på? Det här är en av sämsta amerikanska komedierna från 2000-talet, tyvärr.
2016-11-13
Rolig och med Blake, 3+
deswhip
2016-11-13
Huvudkaraktären har en skön stil och det gör att man gillar filmen. I slutänden är det ändå bara en collegekomedi i mängden, 2+.
2014-11-28
Detta är en vanlig amerikansk collegekomedi med alla de sedvanliga ingredienserna. Denna film skiljer dock ut sig genom att den faktiskt vågar ta ett steg genom att vilja något. Man kan välja att se den bara som den sköna och roliga film den är men också som kritik mot det amerikanska skolväsendet och hur man bäst lär sig för livet. Skön musik!
lyssander
2014-08-02
Första halvan av filmen är amerikansk collegehumor på hög nivå. Garvade hela tiden. Klar 4. Men sedan kommer berättelsen ingen vart. 2 på andra halvan av filmen. Slutscenen är bland de dummaste jag sett. Betyg 1 på den. Sammanfattningsvis. Svag 3.
Howler19
2014-08-02
Hysteriskt roligt första halvtimmen, men sen startar skolan och då var det inte lika lajban längre.
Sangraal
2013-04-19
Bland den vedervärdigaste skiten jag sett på mycket länge.
ClintanTheKing
2013-02-11
Lättsam, skön underhållning liknande Road Trip och American Pie.
kokosbollen
2013-01-02
Vilken skön film. En film man blir glad av!
petson81
2012-07-23
Smårolig film som jag fastnade för när jag zappa runt.