1.7

A Haunted House 2

Malcolm har börjat om sitt liv med sin nya flickvän och hennes två barn och efter att ha flyttat in i deras drömhus, plågas Malcolm återigen av bisarra paranormala händelser.

Originaltitel A Haunted House 2
Regissör Michael Tiddes
Manus Rick Alvarez, Marlon Wayans
Genre Komedi, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Marlon Wayans, Essence Atkins, Jaime Pressly, Gabriel Iglesias, Missi Pyle, Ashley Rickards, Affion Crockett, Steele Stebbins, Rick Overton, Hayes MacArthur, Dave Sheridan, Cedric the Entertainer, Kurt Carley, Tom Virtue, Kym Whitley

Robkiller
2023-04-18
Riktigt stendum, men emellanåt lite kul.
2018-04-16
Minst lika dålig som första. Inte bra.
dafreakish
2016-04-04
Marlon Wayans, en gång i tiden var du med i Requiem For A Dream. Vad har du gjort sedan dess och varför? Du och dina filmer är så förbannat usla att man inte ens lyfter på mungipan. Skäms. Det här är bland det sämsta jag någonsin sett.
2016-03-27
Den första filmen fungerade inte alls på mig och den var helt enkelt dålig. Denna gång är Marlon Wayans smart nog att inse att han är stjärnan och den roligaste av alla i filmen. Därmed får vi stor del med bara honom som fullständigt öser ut komik. Det är humor av den dumma sorten men oj vad jag skrattade ofta och länge här. 3+
GrandMaster_E
2016-01-17
En o annan scen var så roliga att man skäms över humorn man har. Annars är det mest B ord, V ord, F ord och N ord som dominerar vilket är rätt trist i längden.
dancenow
2015-09-17
Skönaste filmen asså
Lurvtuss
2015-07-27
Inte värd att se igen men den hade lite roliga scener.
myraan
2014-12-06
Hahaha what?!
TheHorrorfan
2014-09-21
Bättre än första filmen. Skrattade mer åt den här än vad jag gjorde av del ett.
recencent96
2014-08-16
Samma skämt som ettan fast grövre.