1.9

A Haunted House

En skräckparodi som handlar om ett ungt par, Malcolm och Keisha, som flyttar in i sitt drömhus. Där blir Keisha snart besatt av en demon och Malcolm måste anlita allt från präster till spökjägare för att bli av med den ovälkomne gästen, som hotar att förstöra både hans relation och hans sexliv.

Originaltitel A Haunted House
Regissör Michael Tiddes
Manus Marlon Wayans, Rick Alvarez
Genre Komedi, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Marlon Wayans, Essence Atkins, Marlene Forte, David Koechner, Dave Sheridan, Nick Swardson, Alanna Ubach, Andrew Daly, Cedric the Entertainer, Affion Crockett, J B Smoove, Robin Thede, Jordenn Thompson

fridenpaden
2020-10-10
Nu är jag riktigt jäkla snäll och ger den här skräpfilmen en tvåa i betyg. Såg nyligen Sextuplets och skrattade ganska mycket. Här grät jag nästan av avsky.
2018-12-18
Jösses.. kass, totalt värdelös film...
2018-04-15
När Scary Movie ses som ett mästerverk i jämförelse säger det en hel del om vilken usel jävla bajssoppa detta är.
Murvel48
2017-07-15
En del onödiga fånerier men mestadels var det riktigt kul och underhållande. Inte världen starkaste trea, emellertid.
Brouhaha
2016-07-29
Hade förhoppningar om att det skulle vara i klass med Scary Movie, men det var det sannerligen inte. Andrew Daly var rätt skön, men i övrigt tror jag ingen över 15 kommer få ut något ur den här filmen.
dafreakish
2016-06-06
Bedrövligt som vanligt när Wayans är i farten. Orkar inte ens skriva något mer. Absurt att det gjordes en uppföljare.
Tatty
2016-01-30
Rolig film men ändå så fjantig! Gillar Marlon Wayans i filmen iallafall. Han är alltid lika rolig och bäst.
Lurvtuss
2015-07-27
Njaaaae, hade en del roliga scener men den är inte värd att se igen.
2015-01-18
Att jag i barndomen blev bortskämd med fantastiska "parodier" som Hot Shots och Nakna Pistolen-filmerna gör att jag än idag ger varje nya parodier en chans. Tyvärr får jag nu betala ett högt pris för detta då dagens parodier mestadels är ren skit. Skit skulle väl vara för hårt att placera denna film i men det är inte långt ifrån. Det finns en idè och ett snyggt utförande här men tyvärr finns det ingen kreativitet eller originalitet i skämten. Det blir mest sex- och kiss och bajs-skämt. 1+
Robkiller
2014-11-02
Spökkomedi... fanns några scener som var lite roliga, men som vanligt med Marlon Wayans ligger skämten för det mesta på en nivå som jag inte riktigt kan uppskatta, blir mer fjantigt än roligt... men visst... finns säkert andra som tycker det här är bra...