1.9

8mm 2

Den uppåtsträvande politikern David Huxley ger sig in i en undre värld med nakenklubbar och internetsex. Då han i hemlighet filmas i en het trekant med sin fästmö Tish och en ung, snygg modell måste David ge sig ut på en desperat jakt efter den person som pressar honom på en oerhörd summa pengar för filmnegativen. Men när utpressningen slutar med mord och David kidnappas måste Tish få fram 5 miljoner dollar för att rädda sin fästmans en gång lovande karriär och hans liv.

Originaltitel 8mm 2
Regissör J S Cardone
Manus Robert Sullivan, Dylan Tarason
Genre 2000-tal, Kriminalare, Drama, Mysterium, Thriller
Skådespelare Lori Heuring, Bruce Davison, Johnathon Schaech, Zita Görög, Julie Benz

Hanness
2019-03-31
Dåligt.
pungsnigel
2018-05-19
Så tröttsamt förutsägbar.
2016-10-30
Denna uppföljare har ju knappt nånting med ettan att göra. Bortser man från det så är filmen helt okej faktiskt.
2014-05-28
Slö thriller som har lite eller inget med sin grymma föregångare att göra. Mycket softcore och och slutet var inte så tokigt alls.
Filmprettot
2012-09-09
Snygga brudar, men det räcker inte!
Elizadushkufan
2011-07-05
Filmen var sådär tycker jag, ganska tråkig i början, mitten var ok och slutet var bäst, är verkligen ett fan av filmer som slutar på ett sätt man inte förväntat sig...
Zapa
2010-11-13
Gillade inte slutet jätte mycket, men jag kan säga att jag blev lurad i alla fall, så den fick upp på en stabil 2:a
Totenkopf
2010-10-03
Ja så mycket med ettan har den ju inte precis, b-thriller med hyfsat slut åtminstone.
trailer
2010-02-14
Vad var handlingen? Playboy-Thriller...
Homer_simpson
2009-07-05
Den här hör hemma på soptippen.