1.5

Area 51

Trycket på militären gör att regeringen ger tillstånd till att ytterst få personer får besöka militärbasen Area 51. De permanenta utomjordiska besökarna ser ett tillfälle att komma ut och platsen förvandlas från en säkerhetsförläggning till en mardröm.

Originaltitel 51
Alternativ titel Fifty-One
Regissör Jason Connery
Manus Lucy Mukerjee
Genre Science Fiction, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Bruce Boxleitner, Rachel Miner, Jason London, Vanessa Branch, John Shea, JD Evermore, Andrew Sensenig, Billy Slaughter, Tammi Arender, VyVy Nguyen, Ivan Djurovic, Jed Maheu

Robkiller
2014-01-06
SyFy ger en guidad tur av Area 51. Fula monster, dåliga skådespelare och hyfsat lågbudget. Trots det fungerar det väl ok, och för att vara SyFy är det inte så illa, vi slipper i alla fall ful CGI... den får duga för vad den är.
2012-12-30
Visst är detta en B om inte C-action. Men de har trivsamt nog bemödat sig med att ösa på med fina effekter och rymdmonster av de gamla hederliga slaget - gummidräkter. För det är enligt mitt tycke de alla oftast kassa cgi-effekterna som förstör lågbudgetrullarna numera. Den var iaf helt klart underhållande.
Kosmoskorven
2012-12-09
Helt otroligt dålig.
Zok
2012-09-09
Redan första minuten vet man var detta ska ta vägen. Lite mer budget hade nog gjort den gott.
fridenpaden
2012-08-18
en timme in i filmen...Yeah!
petson81
2012-06-16
wtf :D
Djason
2012-06-13
Riktigt dålig film men jag har ändå sett betydligt sämre skit så denna får trots allt en svag 2:a även fast militärerna agerar som om de har fått sin utbildning av en blind.
Xeno
2012-06-07