1.7

Guilty Hearts

Sju historier från hjärtat om att leva livet på gränsen. Historierna följer livet på nio främlingar som söker efter kärlek, lycka, framgång och vänskap...

Originaltitel Guilty Hearts
Regissör Paul Black, Benjamin Ross, Ravi Kumar, Savina Dellicour, Phil Dornfeld, George Augusto, Krystoff Przykucki
Manus Paul Black, Barry Langford, Ravi Kumar, Cas Willing, Phil Dornfeld, Greg Lessans, George Augusto, Jennifer Mullins, Victoria Peters, Steve Waverly
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Gerard Butler, Kate Ashfield, Stellan Skarsgård, Simon McBurney, Julie Delpy, Imelda Staunton, Drew Mikuska, Anna Faris, Charlie Sheen, Eva Mendes, Kathy Bates, Andrea Di Stefano, Richard Kind

Zok
2017-01-06
Några av kortfilmerna höll ok klass, men knappt, de flesta gjorde det inte.
Christofer
2013-07-29
Två episoder var någorlunda okej, resten ren dynga. Amatörmässigt i alla avseenden. En del av mig vill sätta en etta, men jag väljer att vara snäll och sätter 2- enbart pga att två delar gick att kolla på trots allt.
jonbo
2013-04-10
En ytterst knapp tvåa, för någon enstaka ljusglimt. Men ingen historia är egentligen sevärd.

2013-02-01
Ogillar verkligen konceptet med flera kortfilmer.
erosagape
2012-10-20
En samling kortfilmer, till synes utan samband. Rivstart och sedan blir det snöpligare eller tragiskare eller finare eller konstnärligare eller... beroende på vilken film som avses. Helheten för splittrad för min smak.